tisdag 16 december 2014

#Blogg24:16 Revy!

Idag tänkte jag göra lite reklam! Under många år har jag varit aktiv i Eslövs revyn. Jag sydde kläder under nästan 10 års tid till ensemblen. De senaste åren har jag haft ansvar för garderoben.

Har du kollat in lokalrevy? Om inte, då tycker jag det är dags.

Detta arrangemang som utförs av ideella krafter, allt från textskrivning till popcornsförsäljning. En revy är så mycket mer än föreställningarna. Jag har ingen aning om hur många timmar det läggs ner runt om i Sverige på revy, men många är det. Det behövs mer än en ensemble på scen!

Orkester
Musikarrangemang
kapellmästare
Ljud
Ljus
Scenteknik
Manus
Regi
Regiassistent
Sånginstudering
Stämarrangemang
Koreograf
Sömnad
Kuliss
Rekvisita
Affisch
Dokumentation
Ekonomi
Program
Fix & trix
Biljetter
Projektledare

Vi ses kanske i Eslöv!

www.emus.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar